About Me

My photo
★maii the name ★5teen her age ★capricorn ★single ★sm sayy hasan ★wat can i say? im just different (: ★i'm not a perfect girl ★my hair doesn't owesh stay in place & i spill things a lot ★i'm pretty clumsy & sumtymes i have broken heart ★i like being unperfect ★i am who i am (: ★love me or hate me,i still gonna shine MWAHH

text! 24 hrs talk xD

Monday, November 17, 2008

seksa ku!

school~
bgn pgi~ aku nantox mseh sal bgas mkan ubat~ bak kta ka bibi,"bjln dh ubat ku" nyahah xp den pas ku mum2,aku angkat beg alangkah bida mua ku mengangkat tuu~ baraaat!! hahah rh tgn g tabaal2~ esh~ sasak ehh~ pastuu tunggu bus~ den dtg tiaa~ aku msuk~ daaaa~ hahah pgi2 tuu lawa suara kuu~ qelah dtg awal~ yata ya bwa ku bckap~ktawa ya mndgr suara ku hahah xpxp malu ku ehh! xpxp pastuu~ qelah kta,"eh,aku bejarat wa~" ku kta,"aku namau tau!" hahahh xp mun kmi ne yg bni2 nya laa ckp sal jerawat ne th palinggg senitip(sensitive) xpxp hahahdh tuu~ ermm apa ada uhh~ ahhh! aku liat ada kertas geo bwah palung ku ambil~ ku kta,"shoot" mrkah ku nuruun~ esh,,biar tiaa~ taun dpn th ~ xp amiiin~ dh tuu~na ku tau g kn ceta apaa~ yg pnting aku seksa dgn pnasnya bdan ku,,idung g panuh dgn cecair *toenk~shhhh* nyaahah~ dh tuu kmi main 'HEART TO HEART GAME' salnya kmi bored waa~ yataakn,kmi men tuu smua rhsiaa waa tbongkar~ especially rifah la~hahahaha~ dh tuu ke kantin~ dh tuu kmi kna pnggil~announcenya lupa ku cmanaa~ hahah besa ku ingat~ ane na tiaa~ sal cgu lain tu x~ booh xpxp..adakah kmi d assembly area~ na jua cali tuu? panas x uhhh~ urg damam ehh~ *dh atuu* aku dsna nari2 dgn sii biah hahah~ mlas th ku mndgr~ dh tuu msuk class tiaa~ x dtg sir zefry~ boooh paper maths~ ya bge~ hahah paper 1 tuu eshh jnta dtnya mun paper 2~ esh jnta dtnya jua hahah~ bri mlas~ x ada apa ne kertas damit yg kna bge msa pgi2~apa tuu uhh~sal maths kuiz kh? eh bukan~ eh~ntah ehh~ hahah*last2* sasak ku~ sir plih aku~ sal apa~adath sebabnya tuu~ nyahaha~ x dh tuu kmi buat nadaaa smpai bliiik~ haahaah bored2~

home~
dtg umah ku kdapur~ bhapa?mkan ubaat~ ku na mkan sal tym break uhh ku mkan dh ma sii rifah hahah *shhhhh* dh tuu ku tduii salnya 'ubat ku bjln' hahah ku bgn kul 3.45 x msg mama,,"ma,blikan air badak" hahah xp dh tuu aku mlimpang2 jaa smpai aniii~ nyahahah






to:RIFAH and ABG ATIF xD


ehh salah d atas tuu to:ABG ATIF and RIFAH nyahaha tblik waa xpxp
HAPPY 1ST MONTHSARY~ always together n ever ever~
*mun kawin hntar2 jmputan uhh,jn lupakan aku* hahahah xp
ohh yeaa~ rifah,sorry ku curi dri blog mu hahaha bisai wa gmbr tuu nadaa mataa xpxp

0 comments: